ALUPROF otrzymał złote godło w piątej edycji prestiżowego plebiscytu Lider Jakości 2015 w kategorii „Profile i systemy z aluminium” prowadzonego przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną. Wyróżnienie jest tym cenniejsze dla firmy, gdyż dotyczy satysfakcji i pozytywnych odczuć samych konsumentów, którzy najchętniej wybierają właśnie produkty ALUPROF.
Celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych marek i firm funkcjonujących na polskim rynku z punktu widzenia konsumentów. W kategorii „Profile i systemy aluminiowe” złote godło w plebiscycie otrzymała firma ALUPROF SA, znajdując się tym samym na szczycie rankingu. Wyróżnienie potwierdza, że produkty tej marki cieszą się największym zainteresowaniem i zaufaniem klientów. Determinantą tego wyboru jest przede wszystkim międzynarodowy zasięg przedsiębiorstwa, wysoka jakość wyrobów oraz fachowa obsługa. – Ogromnie cieszy nas, że konsumenci cenią produkty ALUPROF, w których projektowanie i produkcję wkładamy całe serce. Dzięki ciężkiej pracy staliśmy się liderem w swojej branży, co podkreślają liczne nagrody, w tym złote godło w rankingu Konsumencki Lider Jakości – tłumaczy Bożena Ryszka, Kierownik Działu Marketingu i Public Relations ALUPROF SA.
W badaniach Konsumenckich Liderów Jakości, które objęły 10 400 respondentów, diagnozowane i oceniane były przede wszystkim dwa parametry: identyfikacja stopnia rozpoznawalności produktów bądź usług oraz lojalności wobec danego producenta czy usługodawcy. Wybrano mieszaną analizę badawczą, aby wyniki były najbardziej rzetelne, obiektywne i profesjonalne. Składają się na nią takie badania jak: kwestionariuszowe (badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych), pilotażowe (na losowo wybranej grupie konsumentów), face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza), opinii w ramach CAWI (przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).
REKLAMA:
W badaniach Konsumenckich Liderów Jakości, które objęły 10 400 respondentów, diagnozowane i oceniane były przede wszystkim dwa parametry: identyfikacja stopnia rozpoznawalności produktów bądź usług oraz lojalności wobec danego producenta czy usługodawcy. Wybrano mieszaną analizę badawczą, aby wyniki były najbardziej rzetelne, obiektywne i profesjonalne. Składają się na nią takie badania jak: kwestionariuszowe (badanie eksperckie dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych), pilotażowe (na losowo wybranej grupie konsumentów), face-to-face z konsumentami (ankieta pilotowana z udziałem badacza), opinii w ramach CAWI (przeprowadzone za pośrednictwem kanału on-line).
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof