Firma ALUPROF rozpoczęła aktywne działania marketingowe na rynku niemieckim.
Marka, która może pochwalić się milionami metrów kwadratowych doświadczenia w tworzeniu z aluminium, zdecydowała się podjąć działania promocyjne na rynku niemieckim. Ich celem jest pozycjonowanie ALUPROF jako specjalisty w branży produktów aluminiowych, zwiększenie świadomości marki i rozpoznawalności polskiego przedsiębiorstwa wśród decydentów z branży budowlanej, architektów oraz potencjalnych partnerów biznesowych za zachodnią granicą Polski.
Szeroko zakrojone działania obejmują przede wszystkim niemiecką prasę branżową, w tym takie tytuły jak: Bauelemente BAU, Glas+Rahmen, Die Fassade czy Glaswelt. Komunikacja skoncentrowana jest na mediach b2b ze szczególnym uwzględnieniem mediów skierowanych do inżynierów budowlanych i architektów. Zostały w niej uwzględnione również media typu Special Interest oraz biznesowe.
Szeroko zakrojone działania obejmują przede wszystkim niemiecką prasę branżową, w tym takie tytuły jak: Bauelemente BAU, Glas+Rahmen, Die Fassade czy Glaswelt. Komunikacja skoncentrowana jest na mediach b2b ze szczególnym uwzględnieniem mediów skierowanych do inżynierów budowlanych i architektów. Zostały w niej uwzględnione również media typu Special Interest oraz biznesowe.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Aluprof