Jednym z głównych partnerów II edycji kampanii „DOBRY MONTAŻ„ jest firma MARCOPOL. Celem jest edukacja i zbudowanie świadomości inwestorów indywidualnych w zakresie dobrego montażu wyrobów stolarki budowlanej – okien, drzwi, bram i fasad. Zaangażowanie firmy w kampanię wynika z faktu wprowadzenia oferty firmy skierowanej do profesjonalnych grup montażowych, tworzonej razem z uznanymi światowymi markami jakimi są firmy ISO-Chemie oraz SFS-Intec. Organizatorem kampanii jest Związek Polskie Okna i Drzwi.
Fot. MARCOPOL- Firma MARCOPOL doskonale zdaje sobie sprawę, jak ważnym czynnikiem wpływającym na zadowolenie z użytkowania takich produktów jak okna i drzwi jest ich profesjonalny i rzetelny montaż przy użyciu takich produktów jak wkręty ościeżnicowe, kotwy czy pozostałych innowacyjnych rozwiązań jak System JB-D oraz JB-D® /L. Dlatego aktywnie angażujemy się w edukację zarówno grup montażowych, jak i naszych przedstawicieli handlowych. Takie elementy jak niezawodne działanie produktu, energooszczędność, bezpieczeństwo dla montażysty i użytkownika końcowego stanowią dla Nas podstawę, a jednocześnie najwyższą wartość naszej strategii– mówi Daniel Cyperling, Product Manager w MARCOPOL Sp. z o.o.
W ramach akcji planowany jest także cykl spotkań ze studentami polskich uczelni technicznych, a także promocja przedsięwzięcia podczas najważniejszych imprez branżowych, m.in. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Uroczysty finał i podsumowanie działań „DOBREGO MONTAŻU” odbędzie się na VII Kongresie Stolarki Polskiej. Akcję popierają również firmy wiązane z branżą stolarki budowlanej(AIB, Anwis, FAKRO, Hörmann, POL-SKONE, PORTA KMI Poland, Proline, Soudal i Wiśniowski).
W ramach akcji planowany jest także cykl spotkań ze studentami polskich uczelni technicznych, a także promocja przedsięwzięcia podczas najważniejszych imprez branżowych, m.in. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Architektury BUDMA 2016. Uroczysty finał i podsumowanie działań „DOBREGO MONTAŻU” odbędzie się na VII Kongresie Stolarki Polskiej. Akcję popierają również firmy wiązane z branżą stolarki budowlanej(AIB, Anwis, FAKRO, Hörmann, POL-SKONE, PORTA KMI Poland, Proline, Soudal i Wiśniowski).
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Marcopol