W lipcu Grupa Petecki wprowadziła na rynek bramy segmentowe. Pierwsze analizy sprzedaży przeprowadzone w październiku pokazują, że inwestycja ta była doskonałym posunięciem.Nowy produkt uzupełniły ofertę produktową Grupy, dołączając do okien, drzwi, fasad i rolet.
Fot. Petecki
W czym tkwi sukces?
Bramy segmentowe marki PETECKI posiadają w standardzie tzw. ciche rolki, dzięki którym każde otwieranie i zamykanie bramy odbywa się bez uciążliwego hałasu. Seria produktu to zwiększenie oszczędności energii, gwarantowane przez opracowany system uszczelnień THERMO PLUS. Bramy to gwarancja solidności i najszerszej oferty na rynku. Mocnymi stronami produktu są: nowoczesny i ponadczasowy design, bogaty wybór kolorów, wygodna i prosta obsługa, wytrzymałość i bezawaryjność, bezpieczeństwo, energooszczędność.REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Petecki