Po przejęciu w 2017 roku firmy Sapa – światowego lidera w branży wyciskanych profili aluminiowych - Hydro jeszcze wyraźniej zaznacza swoją obecność we wszystkich obszarach „aluminiowego” łańcucha wartości. Trwający rok proces integracji, realizowany przez ponad 35 000 naszych pracowników na całym świecie, pozwolił Hydro otworzyć nowy rozdział w jej 112-letniej historii. Towarzyszy mu odnowienie i modernizacja profilu oraz logotypu.
Fot. HydroFot. Hydro
„Wciąż jesteśmy tą samą ambitną firmą, która powstała w Norwegii ponad wiek temu. To nie uległo zmianie” – mówi Prezes i Dyrektor Generalny, Svein Richard Brandtzæg. - „Nasza nowa tożsamość wizualna odzwierciedla zmiany, do których doszło wraz z przejęciem Sapa. Myślę tu m.in. o rozszerzeniu naszej działalności o nowe rynki i regiony oraz zatrudnieniu globalnie ponad 20 000 nowych pracowników”.
„Naszym celem jest budowanie lepiej funkcjonującego społeczeństwa oraz aktywny udział w kształtowaniu i „odchudzaniu” naszej planety poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań i produktów aluminiowych” – dodaje Brandtzæg. - „Oferujemy niskoemisyjne produkty aluminiowe, które są najlepsze w swojej klasie – a nasza zaawansowana wiedza techniczna pozwala nam opracowywać wspólnie z klientami rozwiązania aluminiowe, które pchają ten świat naprzód.”
„Otwieramy tym samym kolejny rozdział w naszej historii”.
Hydro ma aspiracje, by stawać się firmą coraz lepszą, większą i bardziej ekologiczną – poprzez ciągłe doskonalenie istniejących procesów, selektywny wzrost i ekspansję, a także wyznaczanie nowych standardów w zakresie odpowiedzialności środowiskowej i zrównoważonego rozwoju dla całej branży aluminium.
Przejęcie firmy Sapa, funkcjonującej obecnie w szeregach Hydro pod nazwą Extruded Solutions, przełożyło się na olbrzymi postęp we wszystkich powyższych aspektach, stwarzając tym samym potrzebę przebrandowienia ponad 150 biur i zakładów produkcyjnych na całym świecie oraz prowadzenie czytelnej komunikacji z rzeszą ponad 30 000 klientów.
„Wciąż jesteśmy tą samą ambitną firmą, która powstała w Norwegii ponad wiek temu. To nie uległo zmianie” – mówi Prezes i Dyrektor Generalny, Svein Richard Brandtzæg. - „Nasza nowa tożsamość wizualna odzwierciedla zmiany, do których doszło wraz z przejęciem Sapa. Myślę tu m.in. o rozszerzeniu naszej działalności o nowe rynki i regiony oraz zatrudnieniu globalnie ponad 20 000 nowych pracowników”.
Nowe logo odzwierciedla skandynawskie dziedzictwo
Logotyp zaprojektowany przez norweską firmę projektową Snøhetta, kontynuuje motyw żagla, który pojawiał się już w poprzednich logotypach Hydro. W ten sposób ponownie nawiązano do norweskich tradycji firmy i wyeksponowano nieprzerwaną ciągłość działalności biznesowej. Nowoczesny wzór świadczy z kolei o odnowieniu wizerunku Hydro.REKLAMA:
„Naszym celem jest budowanie lepiej funkcjonującego społeczeństwa oraz aktywny udział w kształtowaniu i „odchudzaniu” naszej planety poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań i produktów aluminiowych” – dodaje Brandtzæg. - „Oferujemy niskoemisyjne produkty aluminiowe, które są najlepsze w swojej klasie – a nasza zaawansowana wiedza techniczna pozwala nam opracowywać wspólnie z klientami rozwiązania aluminiowe, które pchają ten świat naprzód.”
„Otwieramy tym samym kolejny rozdział w naszej historii”.
Hydro ma aspiracje, by stawać się firmą coraz lepszą, większą i bardziej ekologiczną – poprzez ciągłe doskonalenie istniejących procesów, selektywny wzrost i ekspansję, a także wyznaczanie nowych standardów w zakresie odpowiedzialności środowiskowej i zrównoważonego rozwoju dla całej branży aluminium.
Przejęcie firmy Sapa, funkcjonującej obecnie w szeregach Hydro pod nazwą Extruded Solutions, przełożyło się na olbrzymi postęp we wszystkich powyższych aspektach, stwarzając tym samym potrzebę przebrandowienia ponad 150 biur i zakładów produkcyjnych na całym świecie oraz prowadzenie czytelnej komunikacji z rzeszą ponad 30 000 klientów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Hydro