Dziś nie wystarczy już tylko dobry produkt. Sprzedaż jest procesem, a właściciele salonów łazienkowych muszą walczyć o coraz bardziej wymagającego i świadomego klienta, odnajdując się na dynamicznie zmieniającym się rynku. Akademia Paradyż powstała jako odpowiedź na wyzwania stojące przed branżą łazienkową. 14 marca w łódzkim Multikinie odbyła się druga edycja unikatowego na rynku projektu Ceramiki Paradyż pod przewodnim hasłem „Sklep przyszłości”.
Fot. Ceramika ParadyżAkademia Paradyż to cykl pionierskich spotkań edukacyjno-inspiracyjnych dla właścicieli i osób zarządzających salonami sprzedaży materiałów łazienkowych. To także duża dawka wiedzy branżowej z zakresu motywacji, sprzedaży, obsługi klienta czy strategii cenowych, która ma pomóc uczestnikom w systematycznym zwiększaniu przewagi konkurencyjnej. – Pierwsza edycja naszego projektu spotkała się z bardzo pozytywnymi opiniami jej uczestników. Otrzymaliśmy po jej zakończeniu wiele ciepłych słów co do jakości organizacji całego wydarzenia, zarówno pod kątem merytorycznym, jak logistycznym – stwierdza Paweł Łuczka, wiceprezes ds. handlu Ceramiki Paradyż. – Jesteśmy bardzo dumni, że ponownie udało nam się utrzymać wysoki poziom spotkania, które odbyło się w formule jednodniowej konferencji. Tym razem zaprosiliśmy wybitnych ekspertów będących absolutnymi autorytetami w temacie sprzedaży i obsługi klienta. Wiedza i doświadczenie zdobyte podczas Akademii z pewnością przydadzą się w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu naszych partnerów – dodaje prezes Paweł Łuczka.
Druga edycja Akademii Paradyż spotkała się z bardzo życzliwym przyjęciem wśród jej uczestników. Osoby obecne w sali łódzkiego Multikina szczególnie doceniły specjalistyczną wiedzę przedstawioną podczas konferencji: – Podobnie jak w pierwszej edycji wiele było pozytywnych emocji i wrażeń. Organizacja całej Imprezy była na bardzo wysokim poziomie zarówno jeśli chodzi o prelegentów, jak i całokształt – podsumowuje Piotr Jankowy, właściciel salonu Świat Płytek w Kępnie. – Dla mnie jednym z najistotniejszych elementów był fakt, iż miałem możliwość rozmowy na bardzo wysokim poziomie z właścicielami Ceramiki Paradyż. Uważam, że to dodatkowo wpływa na zacieśnienie relacji między naszymi firmami. Dziękuje za zaproszenie i życzę całej załodze, właścicielom, handlowcom, osobom z działu marketingu oraz tym, którzy bezpośrednio obsługują moją firmę z ramienia Ceramiki Paradyż. Wszystkiego dobrego... no i oczywiście kolejnej edycji Akademii Paradyż!
Informacje o kolejnych edycjach Akademii Paradyż zostaną ogłoszone na oficjalnej stronie konferencji organizatora.
Kim jest współczesny klient?
Podczas II edycji Akademii Paradyż podjęto tematy, które definiują zyskowny salon sprzedaży. Uczestnicy spotkania poznali najnowsze badania rynkowe dotyczące oczekiwań i obsługi współczesnego klienta - kim właściwie jest i czego oczekuje od sprzedawcy. Wysłuchali także interesujących wykładów o tym, na co zwrócić uwagę planując ekspozycję w swoich salonach. Poruszono również ważne zagadnienia ekonomiczne, jak tworzenie strategii cenowych z uwzględnieniem psychologicznego aspektu. Z kolei spotkanie warsztatowe pozwoliło uczestnikom wdrożyć się w sprawdzone i praktyczne metody zarządzania polityką cenową w różnych branżach i na różnych etapach łańcucha wartości. Na koniec konferencji, goście Akademii mogli zobaczyć zrealizowaną przebudowę ekspozycji w jednym z salonów partnerskich Ceramiki Paradyż w zupełnie nowym standardzie.REKLAMA:
Profesjonalna wiedza
Doktor Maciej Kraus, absolwent Harvardu i Uniwersytetu Stanforda specjalizujący się w dziedzinie pricingu, to tylko jeden z wyjątkowych gości tej edycji Akademii Paradyż. Prelegentami byli również Marcelin Matusiak, ekspert GfK Polonia ds. badań konsumenckich, prof. Andrzej Falkowski, dyrektor Instytutu Ekonomicznego na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz Aleksander Sienkiewicz, trener nowej psychologii sprzedaży. Dzięki ich dogłębnej wiedzy na temat sprzedaży oraz nawyków i preferencji klienckich, spotkanie pozwoliło na wypracowanie unikalnego vademecum współczesnego sprzedawcy w salonie łazienkowym. - Świat się zmienił. To, co jeszcze dwie dekady temu otwierało nam z wrażenia szeroko oczy, dzisiaj na stałe wpisało się w codzienność. Ba! Niewyobrażalnie rozwinęło swoje możliwości. Postęp w zakresie przetwarzania informacji wprowadził nas na zupełnie nowy poziom życia i świadomości, również tej zakupowej. Mamy nowe oczekiwania i przyzwyczajenia, które razem z indywidualnością coraz śmielej manifestujemy na rynku. Projekt Akademia Paradyż to forma szalenie użytecznej i inspirującej mapy, która pomaga odnaleźć się w tych wymagających handlowo okolicznościach. Wspaniałe i bardzo mądrze zaprojektowane wydarzenie. Dziękuję za zaproszenie i trzymam kciuki za kolejne edycje - mówi Aleksander Sienkiewicz, OlekSienkiewicz.plDruga edycja Akademii Paradyż spotkała się z bardzo życzliwym przyjęciem wśród jej uczestników. Osoby obecne w sali łódzkiego Multikina szczególnie doceniły specjalistyczną wiedzę przedstawioną podczas konferencji: – Podobnie jak w pierwszej edycji wiele było pozytywnych emocji i wrażeń. Organizacja całej Imprezy była na bardzo wysokim poziomie zarówno jeśli chodzi o prelegentów, jak i całokształt – podsumowuje Piotr Jankowy, właściciel salonu Świat Płytek w Kępnie. – Dla mnie jednym z najistotniejszych elementów był fakt, iż miałem możliwość rozmowy na bardzo wysokim poziomie z właścicielami Ceramiki Paradyż. Uważam, że to dodatkowo wpływa na zacieśnienie relacji między naszymi firmami. Dziękuje za zaproszenie i życzę całej załodze, właścicielom, handlowcom, osobom z działu marketingu oraz tym, którzy bezpośrednio obsługują moją firmę z ramienia Ceramiki Paradyż. Wszystkiego dobrego... no i oczywiście kolejnej edycji Akademii Paradyż!
Informacje o kolejnych edycjach Akademii Paradyż zostaną ogłoszone na oficjalnej stronie konferencji organizatora.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż