Ceramika Paradyż została ponownie nagrodzona w konkursie „Firma Dobrze Widziana” organizowanym przez Business Centre Club pod honorowym patronatem Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Uroczyste wręczenie nagród 10. edycji tego prestiżowego wydarzenia odbyło się 8 maja w Warszawie.
Fot. Ceramika Paradyż
Konkurs ma na celu wyróżnienie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny. Inicjatywa wspiera szerzenie wśród polskich przedsiębiorców zarazem wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej. Nagrodę odebrała Anna Tępińska-Marcinek, współwłaściciel i wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż.
– Cieszymy się ogromnie, że kapituła konkursu drugi rok z rzędu docenia nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Odbieramy to za sygnał, że długoterminowa strategia przyjęta przez Ceramikę Paradyż przekłada się zarówno na konsekwentną poprawę warunków pracy, jak i sprzyja inicjatywom podejmowanym przez lokalne społeczności – mówi Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż. – W tym roku świętujemy jubileusz 30-lecia istnienia na rynku, a takie nagrody jeszcze bardziej nas motywują, by utrzymać pozycję lidera w branży nie tylko jako przedsiębiorstwo innowacyjne w zakresie technologii, jakości produktów i wyjątkowego wzornictwa, ale także i działań z obszaru CSR.
Kapitułę konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019” oceniającej zgłoszenia tworzyli: Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, Marek Goliszewski, prezes BCC, Paweł Oksanowicz, dziennikarz Radio Muzo.FM, Piotr Onikki-Górski, dyrektor Biura Kontaktów Społecznych BCC, ksiądz Andrzej Sikorski, prezes Fundacji „Być Bardziej” oraz Aleksander Polański, dyrektor Biura Organizacji Gal i Konkursów BCC. Werdykt został podjęty na podstawie oceny polityki firmy wobec pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem zasad równouprawnienia oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na temat jej społecznie odpowiedzialnych działań.
Konkurs ma na celu wyróżnienie firm, które prowadzą biznes społecznie odpowiedzialny. Inicjatywa wspiera szerzenie wśród polskich przedsiębiorców zarazem wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej. Nagrodę odebrała Anna Tępińska-Marcinek, współwłaściciel i wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż.
– Cieszymy się ogromnie, że kapituła konkursu drugi rok z rzędu docenia nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Odbieramy to za sygnał, że długoterminowa strategia przyjęta przez Ceramikę Paradyż przekłada się zarówno na konsekwentną poprawę warunków pracy, jak i sprzyja inicjatywom podejmowanym przez lokalne społeczności – mówi Anna Tępińska-Marcinek, wiceprezes zarządu Ceramiki Paradyż. – W tym roku świętujemy jubileusz 30-lecia istnienia na rynku, a takie nagrody jeszcze bardziej nas motywują, by utrzymać pozycję lidera w branży nie tylko jako przedsiębiorstwo innowacyjne w zakresie technologii, jakości produktów i wyjątkowego wzornictwa, ale także i działań z obszaru CSR.
REKLAMA:
Kapitułę konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019” oceniającej zgłoszenia tworzyli: Paweł Łukasiak, prezes Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, Marek Goliszewski, prezes BCC, Paweł Oksanowicz, dziennikarz Radio Muzo.FM, Piotr Onikki-Górski, dyrektor Biura Kontaktów Społecznych BCC, ksiądz Andrzej Sikorski, prezes Fundacji „Być Bardziej” oraz Aleksander Polański, dyrektor Biura Organizacji Gal i Konkursów BCC. Werdykt został podjęty na podstawie oceny polityki firmy wobec pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem zasad równouprawnienia oraz metody komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy na temat jej społecznie odpowiedzialnych działań.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Ceramika Paradyż