Danfoss rozpoczyna globalną kampanię otwierając nowy rozdział w historii firmy – tworzy markę Engineering Tomorrow, której zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprez koncentrację się na megatrendach i zrównoważonym rozwoju.

Platforma marki Engineering Tomorrow została uruchomiona w roku 2014 i od razu okazała się wielkim sukcesem. 5 lat później, marka ta stała się nieodłączną częścią firmy Danfoss, otrzymuje od firmy silne wsparcie, a także odgrywa ważną rolę w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.
REKLAMA:
- Mamy solidną platformę, na której możemy budować kolejne przedsięwzięcia. Jednakże ważne jest dla nas, by nasza historia była dla innych interesująca i potrzebna. Dlatego też postanowiliśmy wprowadzić do niej odważne zmiany, które są odzwierciedleniem zarówno współczesnego biznesu, jaki i aktualnej sytuacji na świecie - powiedział Mette Munk – szef Danfoss Group Branding.
Klimat i ekologia to dwie najważniejsze kwestie na świecie. Danfoss znajduje się w samym centrum zielonych przemian, które mają aktualnie miejsce.
- Chcemy rozmawiać o zrównoważonym rozwoju w odważny sposób i zdecydowaliśmy się wykorzystać w tym celu głos młodego pokolenia. Inicjatywa charakteryzuje się również dużym potencjałem w obszarze kreowania naszego wizerunku jako pracodawcy. Chcielibyśmy, aby inżynieria – oraz Danfoss – zajęły centralne miejsce w aktualnie następującej zrównoważonej transformacji. Osiągniemy to poprzez eksponowanie naszych kluczowych technologii oraz prezentowanie związanych z nimi studiów przypadku, co pozwoli na kojarzenie firmy Danfoss z tymi megatrendami, które są dla nas istotne - powiedział Mette Munk – szef Danfoss Group Branding.
Centralną część nowej kampanii stanowi film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych, w którym głos zabierają liczne grupy młodych osób opowiadające również o dostępnych rozwiązaniach i możliwościach.
- Pragniemy przyciągnąć najbardziej utalentowane osoby spośród wszystkich grup wiekowych. Dlatego też chcemy wyrazić nasze zdanie dotyczące najważniejszych kwestii dla współczesnego świata - powiedziała Ilonka Nussbaumer – szefowa działu zasobów ludzkich w Danfoss.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Danfoss Poland