Oferta trzech liderów branży akustycznych sufitów podwieszanych dostępna jest teraz jako jedna marka. Setki rozwiązań: sufity mineralne, metalowe, drewniane, z wełny drzewnej, panele ścienne oraz systemy nośne. Jak szukać tych produktów w ofercie PSB?
Fot. Armstrong
Proces harmonizacji sufitów i systemów nośnych dostępnych dotychczas jako oddzielne marki już trwa. By ułatwić ekipom budowlanym i architektom poruszanie się w procesie wyboru rozwiązania Knauf Ceiling Solutions porządkuje ogromną ofertę. Ten proces podzielono na etapy:
• Powierzchnia płyt – czyli jedna z najważniejszych cech odróżniających poszczególne linie produktowe. Jak wybierać, co zostanie, co się zmieni? Producent zdecydował, że w przypadku części rozwiązań, które były bardzo podobne i dostępne w oddzielnych (do niedawna) firmach część modeli zostanie bez zmian, będzie też nadal miała swoje dawne, odrębne nazwy modelu. Inne z kolei technicznie pozostaną dokładnie takie same jak dotychczas, ale zmienią nazwę. Niektóre z linii znanych do tej pory z oferty Armstrong lub AMF zostanie wycofana (np. seria sufitów wyspowych Armstrong Optima Canopies zostanie zastąpiona przez płyty AMF Topiq Sonic Elements).
Fot. Armstrong
Jak to będzie wyglądać w praktyce? Jeśli znacie jedną z najbardziej popularnych powłok z AMF - STAR lub CASA z Armstrong, to pewne jest że choć są one do siebie podobne, to w nowej ofercie dostępne będą obie.
Fot. Armstrong
A co jeśli w obu firmach do tej pory były prawie identyczne sufity? Co się zmieni? Pozostanie ta, która była bardziej popularna. Czyli np. linia Armstrong Perla OP dB znika, ale pozostanie praktycznie identyczna płyta, czyli THERMATEX Alpha HD (w grubości 30 lub 35mm)
• Krawędzie – czyli nazwy i układy krawędzi płyt sufitowych znane do tej pory też zostaną ujednolicone. W zdecydowanej większości przypadków będą wyglądać i nazywać się dokładnie tak jak do tej pory określane były w ofercie Armstrong
Obie marki miały do tej pory swoje autorskie systemy krawędzi. Część z nich była identyczna, część podobna.
Fot. Armstrong
Najpopularniejszy model krawędzi z oferty AMF - czyli SK będzie teraz można znaleźć pod nazwą znaną do tej pory z oferty Armstrong – czyli krawędź BOARD.
Z kolei nazwa krawędzi VT-24 AMF zmieni nazwę na podobną do dotychczasowej znanej z systemu Armstrong - Tegular 24, zaś VT-15 AMF od teraz nosi nazwę – TEGULAR 15.
W przypadku krawędzi fazowanych warto zwrócić uwagę, że sam kształt krawędzi będzie taki jak w przypadku płyt marki Armstrong, co oznacza zmianę dla płyt marki AMF. Planując zakup, a także już w czasie montażu trzeba więc pamiętać, by płyt ze starej i nowej produkcji nie łączyć w jednym pomieszczeniu.
Do tej pory w składach PSB sufity obu marek klienci kupowali szukając pudeł z logo AMF lub z logo Armstrong. Teraz wszystkie płyty będą oznakowane niebiesko-szarym logo Knauf Ceiling Solutions. A nazwa konkretnej linii wydrukowana będzie czarną czcionką i umieszczona bezpośrednio pod logo.
Pod marką Knauf Ceiling Solutions dostępne będą nie tylko mineralne sufity znane do tej pory z oferty Armstrong i AMF, ale także sufity z wełny drzewnej Heradesign, oraz linie sufitów metalowych i drewnianych które znają już zwolennicy rozwiązań Armstrong.
Fot. Armstrong
W październiku 2019 r. Armstrong Ceiling Solutions oraz firma Knauf Gips KG (światowy lider na rynku materiałów budowlanych, producent elementów suchej zabudowy) połączyły siły, aby zaoferować to, co najlepsze w jednej wiodącej na rynku marce – Knauf Ceiling Solutions. Firma z siedzibą w Iphofen (Niemcy) opracowuje i produkuje kompletne rozwiązania sufitowe w 13 najnowocześniejszych zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w ośmiu różnych krajach Europy i Azji.
Jest pionierem w podejmowaniu działań w zakresie ochrony środowiska i wdrażania w życie zasad zrównoważonego rozwoju. Produkty Knauf Ceiling Solutions posiadają certyfikację Cradle to Cradle, czyli potwierdzenie produkcji i użytkowania materiałów zgodnie z najbardziej zaawansowaną ogólnoświatową ideą zrównoważonego wytwarzania - pełnego cyklu funkcjonowania produktów „od kołyski z powrotem do kołyski”. Produkty marki Armstrong wykorzystywane są w budynkach certyfikowanych w systemach m.in. Well Building Standard, LEED, BREEAM, DGNB.
W wyborze i odpowiedzi na nurtujące pytania pomoże ekipom wykonawczym i architektom zespół ekspertów Knauf Ceiling Solutions: service-ce@knaufarmstrong.com
Proces harmonizacji sufitów i systemów nośnych dostępnych dotychczas jako oddzielne marki już trwa. By ułatwić ekipom budowlanym i architektom poruszanie się w procesie wyboru rozwiązania Knauf Ceiling Solutions porządkuje ogromną ofertę. Ten proces podzielono na etapy:
• Powierzchnia płyt – czyli jedna z najważniejszych cech odróżniających poszczególne linie produktowe. Jak wybierać, co zostanie, co się zmieni? Producent zdecydował, że w przypadku części rozwiązań, które były bardzo podobne i dostępne w oddzielnych (do niedawna) firmach część modeli zostanie bez zmian, będzie też nadal miała swoje dawne, odrębne nazwy modelu. Inne z kolei technicznie pozostaną dokładnie takie same jak dotychczas, ale zmienią nazwę. Niektóre z linii znanych do tej pory z oferty Armstrong lub AMF zostanie wycofana (np. seria sufitów wyspowych Armstrong Optima Canopies zostanie zastąpiona przez płyty AMF Topiq Sonic Elements).
Fot. Armstrong
Jak to będzie wyglądać w praktyce? Jeśli znacie jedną z najbardziej popularnych powłok z AMF - STAR lub CASA z Armstrong, to pewne jest że choć są one do siebie podobne, to w nowej ofercie dostępne będą obie.
Fot. Armstrong
A co jeśli w obu firmach do tej pory były prawie identyczne sufity? Co się zmieni? Pozostanie ta, która była bardziej popularna. Czyli np. linia Armstrong Perla OP dB znika, ale pozostanie praktycznie identyczna płyta, czyli THERMATEX Alpha HD (w grubości 30 lub 35mm)
• Krawędzie – czyli nazwy i układy krawędzi płyt sufitowych znane do tej pory też zostaną ujednolicone. W zdecydowanej większości przypadków będą wyglądać i nazywać się dokładnie tak jak do tej pory określane były w ofercie Armstrong
Obie marki miały do tej pory swoje autorskie systemy krawędzi. Część z nich była identyczna, część podobna.
Fot. Armstrong
Najpopularniejszy model krawędzi z oferty AMF - czyli SK będzie teraz można znaleźć pod nazwą znaną do tej pory z oferty Armstrong – czyli krawędź BOARD.
Z kolei nazwa krawędzi VT-24 AMF zmieni nazwę na podobną do dotychczasowej znanej z systemu Armstrong - Tegular 24, zaś VT-15 AMF od teraz nosi nazwę – TEGULAR 15.
W przypadku krawędzi fazowanych warto zwrócić uwagę, że sam kształt krawędzi będzie taki jak w przypadku płyt marki Armstrong, co oznacza zmianę dla płyt marki AMF. Planując zakup, a także już w czasie montażu trzeba więc pamiętać, by płyt ze starej i nowej produkcji nie łączyć w jednym pomieszczeniu.
Wszystko w jednym miejscu
Pierwszy krok to oczywiście poszukiwanie konkretnego modelu i rozwiązania pasującego do danej realizacji. Ale firma ujednolici także system opakowań - wszystkie produkty Knauf Ceiling Solutions będą miały jednolity system oznakowania.Do tej pory w składach PSB sufity obu marek klienci kupowali szukając pudeł z logo AMF lub z logo Armstrong. Teraz wszystkie płyty będą oznakowane niebiesko-szarym logo Knauf Ceiling Solutions. A nazwa konkretnej linii wydrukowana będzie czarną czcionką i umieszczona bezpośrednio pod logo.
Pod marką Knauf Ceiling Solutions dostępne będą nie tylko mineralne sufity znane do tej pory z oferty Armstrong i AMF, ale także sufity z wełny drzewnej Heradesign, oraz linie sufitów metalowych i drewnianych które znają już zwolennicy rozwiązań Armstrong.
Fot. Armstrong
Nowy lider rynku
Knauf Ceiling Solutions jest liderem w projektowaniu i produkcji nowoczesnych sufitów podwieszanych, okładzin ściennych i systemów zawieszenia. Portfolio obejmuje całą gamę różnorodnych materiałowo systemów przeznaczonych dla obiektów rekreacyjnych i hoteli, biur, placówek edukacji, opieki zdrowotnej, handlu i transportu, oferując funkcjonalne, zrównoważone i nowoczesne rozwiązania zwiększając komfort użytkowników i przekształcając wymagania projektowe w konkretne rozwiązania.W październiku 2019 r. Armstrong Ceiling Solutions oraz firma Knauf Gips KG (światowy lider na rynku materiałów budowlanych, producent elementów suchej zabudowy) połączyły siły, aby zaoferować to, co najlepsze w jednej wiodącej na rynku marce – Knauf Ceiling Solutions. Firma z siedzibą w Iphofen (Niemcy) opracowuje i produkuje kompletne rozwiązania sufitowe w 13 najnowocześniejszych zakładach produkcyjnych zlokalizowanych w ośmiu różnych krajach Europy i Azji.
REKLAMA:
Jest pionierem w podejmowaniu działań w zakresie ochrony środowiska i wdrażania w życie zasad zrównoważonego rozwoju. Produkty Knauf Ceiling Solutions posiadają certyfikację Cradle to Cradle, czyli potwierdzenie produkcji i użytkowania materiałów zgodnie z najbardziej zaawansowaną ogólnoświatową ideą zrównoważonego wytwarzania - pełnego cyklu funkcjonowania produktów „od kołyski z powrotem do kołyski”. Produkty marki Armstrong wykorzystywane są w budynkach certyfikowanych w systemach m.in. Well Building Standard, LEED, BREEAM, DGNB.
W wyborze i odpowiedzi na nurtujące pytania pomoże ekipom wykonawczym i architektom zespół ekspertów Knauf Ceiling Solutions: service-ce@knaufarmstrong.com
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Armstrong