Produkt firmy Armstrong, światowego lidera na rynku sufitów podwieszanych, został nagrodzony statuetką Green Product of the Year podczas tegorocznego sympozjum Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego.
fot.Armstrong - nagroda PLGBC - statuetka Green Product of the Yearfot.Armstrong - po lewej Anna Baczkowska z firmy Armstrong odbiera nagrodę
W dniach 9-10 października br. w Warszawie odbyło się kolejne już sympozjum Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego. Podczas tego wydarzenia ogłoszono wyniki konkursu na najbardziej ekologiczne rozwiązania w budownictwie. Wśród laureatów znalazła się m.in. firma Armstrong. Jej najnowszy system CoolZone nagrodzony został statuetką Green Product of the Year.
Fot. ArmstrongNagrody PLGBC Awards zostały rozdane już po raz kolejny, a głównym założeniem każdej edycji konkursu jest promowanie nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w budownictwie. Dzięki temu przedsięwzięciu, możemy poznać materiały, projekty oraz realizacje, w których estetyka, funkcjonalność i świadomość ekologiczna wzajemnie się krzyżują, wpływając istotnie na rozwój zielonego budownictwa w Polsce.
W dniach 9-10 października br. w Warszawie odbyło się kolejne już sympozjum Polskiego Stowarzyszenia Budownictwa Ekologicznego. Podczas tego wydarzenia ogłoszono wyniki konkursu na najbardziej ekologiczne rozwiązania w budownictwie. Wśród laureatów znalazła się m.in. firma Armstrong. Jej najnowszy system CoolZone nagrodzony został statuetką Green Product of the Year.
Eko-Armstrong
Firma Armstrong Building Products od lat angażuje się w różnorodne działania, mające na celu ochronę środowiska naturalnego. Polityka proekologiczna i dbałość o najwyższą jakość produktów w tym zakresie jest stałym i niezwykle ważnym elementem strategii rozwoju firmy na całym świecie. Najlepszym tego dowodem jest Platynowy Certyfikat LEED, który uzyskał budynek głównej siedziby przedsiębiorstwa znajdujący się w Lancaster (USA). – Naszym celem jest tworzenie rozwiązań umożliwiających realizowanie idei budownictwa zrównoważonego, które stają się coraz silniejszym trendem we współczesnej architekturze, również w Polsce. Podczas tegorocznego sympozjum PLGBC zaprezentowaliśmy zupełnie nowy, nieznany jeszcze na rynku produkt – CoolZone, czyli innowacyjny system sufitów podwieszanych pozwalający stabilizować temperaturę oraz kształtować warunki komfortu cieplnego w pomieszczeniach – mówi Anna Baczkowska z firmy Armstrong. To niezwykle efektywne energetycznie, a jednocześnie pasywne rozwiązanie zdobyło uznanie Komisji Konkursowej, która wyróżniła system CoolZone prestiżową nagrodą.REKLAMA:
Fot. ArmstrongNagrody PLGBC Awards zostały rozdane już po raz kolejny, a głównym założeniem każdej edycji konkursu jest promowanie nowoczesnych rozwiązań ekologicznych w budownictwie. Dzięki temu przedsięwzięciu, możemy poznać materiały, projekty oraz realizacje, w których estetyka, funkcjonalność i świadomość ekologiczna wzajemnie się krzyżują, wpływając istotnie na rozwój zielonego budownictwa w Polsce.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Armstrong