W sezonie wiosennym największa polska marka narzędziowa przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą sprzedaż produktów oraz promującą nowy wizerunek marki TOPEX - niezbędnej w każdym domu. To pierwsza ogólnopolska kampania po rebrandingu marki przeprowadzonym we wrześniu 2012.
Fot. Grupa TopexKampania telewizyjna zostanie przeprowadzona w terminie od 19 kwietnia do 12 maja 2013. Ponad 3000 spotów wizerunkowych w dwóch różnych odsłonach zostanie wyemitowanych w TV tematycznych i ogólnopolskich. Poza telewizją spoty dostępne będą również na kanale YouTube: TOPEX TV.
Wiosenne działania reklamowe TOPEX zakładają także mocną obecność w internecie. Celem tych działań jest wywołanie jak największej interakcji z marką i wzmocnienie przesłania kampanii "TOPEX – Niezbędny tak jak Ty". W kwietniu, we współpracy z portalem spryciarze.pl, uruchomiony zostanie Konkurs Majsterkowicza. Zadaniem dla jego uczestników będzie stworzenie autorskiego video poradnika prezentującego rozwiązania usprawniające życie – w domu, warsztacie, ogrodzie, czy garażu. Autorzy najlepiej wykonanych i zaprezentowanych rozwiązań otrzymają praktyczne nagrody w postaci zestawów narzędzi TOPEX. Jednocześnie uruchomiona została również komunikacja społecznościową. Wraz z kampanią TV dla fanów marki TOPEX wystartuje profil na portalu Facebook oraz tablica z inspirującymi fotografiami na portalu Pinterest. Nową szatę graficzną i zawartość otrzymał również kanał TOPEX TV na YouTube prezentujący materiały video.
Fot. Grupa TopexFot. Grupa Topex
Działania online dopełnia reklama produktowa na najważniejszych serwisach docierających do grupy docelowej użytkowników narzędzi – Allegro i Ceneo, a także w sieci Google. Dla wszystkich działań przewidziane jest również mocne wsparcie e-PR. Wszystkie opisane aktywności służą bezpośrednio wsparciu sprzedaży marki TOPEX w rynku tradycyjnym i nowoczesnym w sezonie 2013.
– Doceniamy znaczenie Internetu, w tym także mediów społecznościowych, dlatego od dłuższego czasu przygotowywaliśmy się do zaistnienia w sieci – zdradza Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Branża narzędziowa w Polsce nie jest obecnie aktywna w mediach społecznościowych, dlatego można powiedzieć, że przecieramy niektóre szlaki. To nowe wyzwanie, ale zgodne z potrzebami konsumentów, którzy oczekują większej interakcji z marką – dodaje Daniel Szafulera.
Wiosenne działania reklamowe TOPEX zakładają także mocną obecność w internecie. Celem tych działań jest wywołanie jak największej interakcji z marką i wzmocnienie przesłania kampanii "TOPEX – Niezbędny tak jak Ty". W kwietniu, we współpracy z portalem spryciarze.pl, uruchomiony zostanie Konkurs Majsterkowicza. Zadaniem dla jego uczestników będzie stworzenie autorskiego video poradnika prezentującego rozwiązania usprawniające życie – w domu, warsztacie, ogrodzie, czy garażu. Autorzy najlepiej wykonanych i zaprezentowanych rozwiązań otrzymają praktyczne nagrody w postaci zestawów narzędzi TOPEX. Jednocześnie uruchomiona została również komunikacja społecznościową. Wraz z kampanią TV dla fanów marki TOPEX wystartuje profil na portalu Facebook oraz tablica z inspirującymi fotografiami na portalu Pinterest. Nową szatę graficzną i zawartość otrzymał również kanał TOPEX TV na YouTube prezentujący materiały video.
Fot. Grupa TopexFot. Grupa Topex
Działania online dopełnia reklama produktowa na najważniejszych serwisach docierających do grupy docelowej użytkowników narzędzi – Allegro i Ceneo, a także w sieci Google. Dla wszystkich działań przewidziane jest również mocne wsparcie e-PR. Wszystkie opisane aktywności służą bezpośrednio wsparciu sprzedaży marki TOPEX w rynku tradycyjnym i nowoczesnym w sezonie 2013.
– Doceniamy znaczenie Internetu, w tym także mediów społecznościowych, dlatego od dłuższego czasu przygotowywaliśmy się do zaistnienia w sieci – zdradza Daniel Szafulera, Dyrektor Marketingu Grupy Topex. – Branża narzędziowa w Polsce nie jest obecnie aktywna w mediach społecznościowych, dlatego można powiedzieć, że przecieramy niektóre szlaki. To nowe wyzwanie, ale zgodne z potrzebami konsumentów, którzy oczekują większej interakcji z marką – dodaje Daniel Szafulera.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Topex