W dniu 3 marca KLIMA-THERM wdrożyła nową platformę komunikacji i ruszyła z II edycją programu wsparcia sprzedaży skierowanego do Dystrybutorów i Autoryzowanych Partnerów Serwisowych FUJITSU.
Pod adresem www.poznaj-klimat.pl uruchomiona została nowa platforma internetowa, która stanowić będzie podstawowe narzędzie komunikacji w Programie. Na platformie, tak jak w poprzedniej edycji, uczestnicy znajdą wszystkie niezbędne informacje na temat premiowania zakupów, nagród jak i aktualnego miejsca w rankingu.
- „Dla zarejestrowanych uczestników przygotowaliśmy jak zwykle szereg działań informacyjno-promocyjnych mających na celu jeszcze większe uatrakcyjnienie Programu – powiedziała Ewa Pilarska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Grupie KLIMA-THERM.
Nazwa Programu „PIRACI Z KARAIBÓW – poznaj klimat przygody!” jest zapowiedzią nagrody głównej- wyprawy na Karaiby. Ponadto, każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia licznych nagród rzeczowych, dodatkowo w trakcie trwania Programu przewidziane są niespodzianki.
Fot. KLIMA- THERM
Celem Programu, zgodnie z założeniami ubiegłorocznej edycji, obok wzmocnienia marki FUJITSU jest wsparcie bieżącej działalności i sprzedaży urządzeń tej marki u Autoryzowanych Instalatorów i Klientów końcowych. Warunki udziału są niemal identyczne jak w poprzedniej edycji, mianowicie premiowane będą aktywne zakupy urządzeń klimatyzacyjnych typu Split marki FUJITSU.
- „Jestem przekonana, że Program, którego ubiegłoroczna edycja została bardzo wysoko oceniona przez Uczestników, również w jego drugiej odsłonie będzie się cieszył dużym powodzeniem. Tak profesjonalne narzędzie marketingowe, opracowane przy współpracy z wyspecjalizowaną Agencją, z pewnością wzmocni naszych Partnerów Handlowych” – dodaje Ewa Pilarska.
(G)
Nazwa Programu „PIRACI Z KARAIBÓW – poznaj klimat przygody!” jest zapowiedzią nagrody głównej- wyprawy na Karaiby. Ponadto, każdy uczestnik będzie miał możliwość zdobycia licznych nagród rzeczowych, dodatkowo w trakcie trwania Programu przewidziane są niespodzianki.
Fot. KLIMA- THERM
Celem Programu, zgodnie z założeniami ubiegłorocznej edycji, obok wzmocnienia marki FUJITSU jest wsparcie bieżącej działalności i sprzedaży urządzeń tej marki u Autoryzowanych Instalatorów i Klientów końcowych. Warunki udziału są niemal identyczne jak w poprzedniej edycji, mianowicie premiowane będą aktywne zakupy urządzeń klimatyzacyjnych typu Split marki FUJITSU.
- „Jestem przekonana, że Program, którego ubiegłoroczna edycja została bardzo wysoko oceniona przez Uczestników, również w jego drugiej odsłonie będzie się cieszył dużym powodzeniem. Tak profesjonalne narzędzie marketingowe, opracowane przy współpracy z wyspecjalizowaną Agencją, z pewnością wzmocni naszych Partnerów Handlowych” – dodaje Ewa Pilarska.
(G)
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: KLIMA-THERM