W weekend od 9 do 11 sierpnia w Gdyni po raz kolejny odbędą się jedne z najbardziej wymagających zawodów na świecie – IRONMAN 70.3. W piątek, 9 sierpnia w sportowych zmaganiach udział wezmą najmłodsi podczas WIŚNIOWSKI IRONKIDS. Marka WIŚNIOWSKI ponownie została oficjalnym sponsorem tych triathlonowych zawodów w ramach swojego projektu „BE THE WINNER”, który od lat wspiera sportowców zawodowych jak i amatorów. Start imprezy będzie miał miejsce na Skwerze Kościuszki.
Fot. Wiśniowski
- WIŚNIOWSKI IRONKIDS to zawody, na które zapraszamy najmłodszych fanów sportu. Dzieci w wieku od 5 do 15 lat zmierzą się z aquathlonem, czyli formułą zawodów opartej na pływaniu i bieganiu. Dystanse dopasowane są do wieku uczestników. To świetna okazja do zachęcenia najmłodszych do aktywności fizycznej i przekazania im triathlonowego bakcyla, co staramy się robić przy okazji różnych imprez sportowych w jakich bierzemy udział jako sponsor – mówi Irmina Długopolska, Menedżer ds. Sponsoringu Sportowego WIŚNIOWSKI.
Dorośli natomiast rozpoczną starty w sobotę, 10 sierpnia. Zawodnicy do pokonania mają 1.9 km w wodzie, 90 km jazdy na rowerze oraz 21,1 km biegu.
- W projekcie BE THE WINNER wspieramy sportowców – zawodowców i amatorów – bo wierzymy, że wspólnie możemy odnosić sukcesy, a wsparcie solidnego partnera jest dużą wartością. Pamiętamy także o fanach sportu, bo to oni towarzyszą i zagrzewają do walki swoje ulubione drużyny czy zawodników. Razem tworzymy społeczność ludzi aktywnych – mówi Irmina Długopolska.
WIŚNIOWSKI IRONKIDS I IRONMAN 70.3 Gdynia
Już od 9 sierpnia zarówno dzieci jak i dorośli będą mogli zmierzyć się podczas triathlonowych zawodów IRONMAN w Gdyni, które należą do jednych z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce.- WIŚNIOWSKI IRONKIDS to zawody, na które zapraszamy najmłodszych fanów sportu. Dzieci w wieku od 5 do 15 lat zmierzą się z aquathlonem, czyli formułą zawodów opartej na pływaniu i bieganiu. Dystanse dopasowane są do wieku uczestników. To świetna okazja do zachęcenia najmłodszych do aktywności fizycznej i przekazania im triathlonowego bakcyla, co staramy się robić przy okazji różnych imprez sportowych w jakich bierzemy udział jako sponsor – mówi Irmina Długopolska, Menedżer ds. Sponsoringu Sportowego WIŚNIOWSKI.
Dorośli natomiast rozpoczną starty w sobotę, 10 sierpnia. Zawodnicy do pokonania mają 1.9 km w wodzie, 90 km jazdy na rowerze oraz 21,1 km biegu.
REKLAMA:
BE THE WINNER - WIŚNIOWSKI dla sportu
Marka Wiśniowski od wielu lat angażuje się w sponsoring sportowy zarówno przy lokalnych jak i globalnych wydarzeniach, które promują zdrowy tryb życia i uniwersalne wartości. Połączenie sportu z biznesem ma ogromny sens, gdyż zarówno w jednej jak i drugiej dziedzinie potrzebna jest ambicja oraz ciężka i systematyczna praca, aby osiągnąć sukces. Czymś naturalnym jest więc współpraca tych dwóch światów przy zdobywaniu kolejnych szczytów.- W projekcie BE THE WINNER wspieramy sportowców – zawodowców i amatorów – bo wierzymy, że wspólnie możemy odnosić sukcesy, a wsparcie solidnego partnera jest dużą wartością. Pamiętamy także o fanach sportu, bo to oni towarzyszą i zagrzewają do walki swoje ulubione drużyny czy zawodników. Razem tworzymy społeczność ludzi aktywnych – mówi Irmina Długopolska.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Wiśniowski