Dynamicznie rozwijający się, polski producent systemów oświetleniowych podpisał kontrakt na obsługę PR i social mediów z poznańską agencją V5group. Współpraca obejmuje PR korporacyjny, produktowy, komunikację wewnętrzną oraz obsługę oficjalnych profili marki na Facebooku oraz Instagramie. Agencja odpowiada też za przygotowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji.
Fot. Lena Lighting
– Lena Lighting ma ambitne plany. Postawiliśmy na najnowocześniejsze technologie i ludzi. Zainwestowaliśmy w rozwój naszego centrum badawczego, linie produkcyjne oraz zbudowaliśmy zespół fachowców światowego formatu. To zaowocowało zaufaniem klientów i wzrostami sprzedaży. Udało nam się stworzyć wiele produktów, które stały się bestsellerami na rynku. Przez ponad 30 lat naszej działalności zdobyliśmy kompetencje kompleksowego dostawcy energooszczędnych systemów oświetleniowych, opartych na technologii LED. Zdecydowanie przyszedł teraz nasz czas na szerszą komunikację w obszarze PR-u i social mediów – mówi Tomasz Wencławek, Członek Zarządu firmy Lena Lighting S.A. - Postawiliśmy na V5group ponieważ łączą nas te same wartości i mamy też podobne spojrzenie na biznes – dodaje.
– Obserwujemy rozwój marki Lena Lighting od dłuższego czasu i jesteśmy pod wielkim wrażeniem. Przed nami spore wyzwanie, ale podchodzimy do niego z dużym entuzjazmem. Zakres naszej współpracy jest szeroki, a cele jak przystało na markę, która prowadzi globalną działalność, bardzo ambitne – komentuje Łukasz Tomkiewicz, CEO V5group. - Nasza agencja zajmuje się PR-em od 1992 roku. Mamy duże doświadczenie i zespół ludzi, dla których komunikacja jest pasją. Na pewno wykorzystamy wszystkie nasze atuty, by zrealizować postawione przed nami zadania w obszarze PR-u i social mediów i by nasza współpraca była maksymalnie efektywna – dodaje Tomkiewicz.
– Lena Lighting ma ambitne plany. Postawiliśmy na najnowocześniejsze technologie i ludzi. Zainwestowaliśmy w rozwój naszego centrum badawczego, linie produkcyjne oraz zbudowaliśmy zespół fachowców światowego formatu. To zaowocowało zaufaniem klientów i wzrostami sprzedaży. Udało nam się stworzyć wiele produktów, które stały się bestsellerami na rynku. Przez ponad 30 lat naszej działalności zdobyliśmy kompetencje kompleksowego dostawcy energooszczędnych systemów oświetleniowych, opartych na technologii LED. Zdecydowanie przyszedł teraz nasz czas na szerszą komunikację w obszarze PR-u i social mediów – mówi Tomasz Wencławek, Członek Zarządu firmy Lena Lighting S.A. - Postawiliśmy na V5group ponieważ łączą nas te same wartości i mamy też podobne spojrzenie na biznes – dodaje.
REKLAMA:
– Obserwujemy rozwój marki Lena Lighting od dłuższego czasu i jesteśmy pod wielkim wrażeniem. Przed nami spore wyzwanie, ale podchodzimy do niego z dużym entuzjazmem. Zakres naszej współpracy jest szeroki, a cele jak przystało na markę, która prowadzi globalną działalność, bardzo ambitne – komentuje Łukasz Tomkiewicz, CEO V5group. - Nasza agencja zajmuje się PR-em od 1992 roku. Mamy duże doświadczenie i zespół ludzi, dla których komunikacja jest pasją. Na pewno wykorzystamy wszystkie nasze atuty, by zrealizować postawione przed nami zadania w obszarze PR-u i social mediów i by nasza współpraca była maksymalnie efektywna – dodaje Tomkiewicz.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Lena Lighting