Marka BFT, słynąca z wysokiej jakości automatyki do bram garażowych i wjazdowych, została Partnerem kampanii społecznej „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” w kategorii: SMART HOME. Akcja, organizowana przez Związek POiD ma na celu edukację Polaków w zakresie proekologicznych postaw przy realizacji inwestycji budowlanych, co pokrywa się z misją włoskiego producenta.
Fot. BFT
„DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” to kontynuacja kampanii „DOBRY MONTAŻ”, którą Związek POiD prowadzi cyklicznie od 2014 roku. Marka BFT wspiera inicjatywę od 2020 roku.
Fot. BFT
Najnowsza odsłona akcji jednoczy producentów z branży budowlanej w jednym, szczytnym celu: promocji ekologicznego podejścia do budownictwa, czego symbolem jest nowe, zielone logo „DOBRY MONTAŻ”. – Nasze codzienne wybory wpływają na to, co otrzymają w spadku po nas przyszłe pokolenia. Budując z wykorzystaniem energooszczędnych produktów i technologii montażowych, dbamy o środowisko naturalne, a przede wszystkim o jakość powietrza, którym oddychamy. Warto uświadamiać konsumentów, jak duży wpływ na stan Ziemi ma budownictwo, a to przecież jeden z celów kampanii „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ”, dlatego marki BFT nie mogło zabraknąć wśród jej Partnerów. W naszej firmie zwracamy dużą uwagę na wdrażanie energooszczędnych technologii – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny w BFT Polska.
Najnowsza kampania społeczna Związku POiD: „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” została zainaugurowana podczas konferencji prasowej w siedzibie PAP pod koniec września br.
Akcja potrwa od października tego roku do końca sierpnia 2022 roku. Na ten okres zaplanowane są różnorodne działania komunikacyjne, których oś stanowi strona internetowa www.dobrymontaz.com. Portal jest skarbnicą wiedzy dla konsumentów poszukujących rzetelnych informacji na temat zielonego budownictwa, gospodarki o obiegu zamkniętym, ekologicznych technologii, produktów czy technik montażowych. Odbiorcy, planujący budowę czy remont domu, będą mogli skorzystać również z wyszukiwarki profesjonalnych monterów, punktów dystrybucji stolarki otworowej i punktów zbiórki zużytych wyrobów.
„DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” to kontynuacja kampanii „DOBRY MONTAŻ”, którą Związek POiD prowadzi cyklicznie od 2014 roku. Marka BFT wspiera inicjatywę od 2020 roku.
Fot. BFT
Najnowsza odsłona akcji jednoczy producentów z branży budowlanej w jednym, szczytnym celu: promocji ekologicznego podejścia do budownictwa, czego symbolem jest nowe, zielone logo „DOBRY MONTAŻ”. – Nasze codzienne wybory wpływają na to, co otrzymają w spadku po nas przyszłe pokolenia. Budując z wykorzystaniem energooszczędnych produktów i technologii montażowych, dbamy o środowisko naturalne, a przede wszystkim o jakość powietrza, którym oddychamy. Warto uświadamiać konsumentów, jak duży wpływ na stan Ziemi ma budownictwo, a to przecież jeden z celów kampanii „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ”, dlatego marki BFT nie mogło zabraknąć wśród jej Partnerów. W naszej firmie zwracamy dużą uwagę na wdrażanie energooszczędnych technologii – tłumaczy Andrzej Trojanowski, Dyrektor Generalny w BFT Polska.
Najnowsza kampania społeczna Związku POiD: „DOBRY MONTAŻ – BUDUJESZ DLA POKOLEŃ” została zainaugurowana podczas konferencji prasowej w siedzibie PAP pod koniec września br.
REKLAMA:
Akcja potrwa od października tego roku do końca sierpnia 2022 roku. Na ten okres zaplanowane są różnorodne działania komunikacyjne, których oś stanowi strona internetowa www.dobrymontaz.com. Portal jest skarbnicą wiedzy dla konsumentów poszukujących rzetelnych informacji na temat zielonego budownictwa, gospodarki o obiegu zamkniętym, ekologicznych technologii, produktów czy technik montażowych. Odbiorcy, planujący budowę czy remont domu, będą mogli skorzystać również z wyszukiwarki profesjonalnych monterów, punktów dystrybucji stolarki otworowej i punktów zbiórki zużytych wyrobów.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: BFT