Firma Somfy, lider rynku z rozwiązaniami smart home, startuje z nową kampanią reklamową. Wraz z sezonem grzewczym marka prezentuje rozwiązania, które pozwolą użytkownikom ich produktów na efektywne zarządzanie ogrzewaniem, co może zapewnić zmniejszenie jego kosztów. W ramach kampanii Somfy przedstawia także nową funkcjonalność TaHoma switch – centrali do zarządzania urządzeniami smart. Kampania obejmuje działania telewizyjne i online oraz akcję wspierającą sprzedaż u wybranych instalatorów należących do programu Somfy Expert.
Fot. Somfy
Jesienna kampania marki wiąże się z początkiem sezonu grzewczego oraz rosnącymi kosztami z nim związanymi. Głównymi urządzeniami komunikowanymi w ramach akcji są centrala sterująca TaHoma switch oraz termostaty i głowice termostatyczne. Ta pierwsza stanowi serce systemu, dzięki któremu można zarządzać pozostałymi produktami, a także łączyć je w personalizowane scenariusze i wygodniej nimi zarządzać. Przekaz kampanii koncentruje się na możliwości cieszenia się komfortem i ciepłem w domowym zaciszu, co może iść w parze z niższymi rachunkami na ogrzewanie.
Fot. Somfy
– Okres jesienno-zimowy to czas, gdy rzadziej wychodzimy na spotkania na świeżym powietrzu i długie wieczory najczęściej spędzamy w domu. Ważne jest, by czuć się w nim komfortowo, a bez odpowiedniej temperatury nie będzie to możliwe. Dlatego w naszej nowej kampanii chcemy pokazać, jakie możliwości dają smart urządzenia do sterowania ogrzewaniem. Termostaty i głowice pozwalają na łatwe, a zarazem precyzyjne ustawienie optymalnej dla domowników temperatury. Produkty pomagają nam również zaoszczędzić. Z łatwością można bowiem zdalnie zmniejszyć ustawienia termostatu, gdy nie ma nas w domu, a podkręcić je np. na godzinę przed powrotem z pracy. Dzięki temu domownicy wrócą do ciepłego mieszkania, a w czasie nieobecności nie będą niepotrzebnie zużywać energii – mówi Maciej Gąszczak, product manager w Somfy Polska.
Kampania reklamowa potrwa do 30.10.2022 roku, a działania online do 20.11.2022r. Spot telewizyjny jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych w Polsce. Kampania wsparta jest również działaniami PR. Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada Agencja Warszawa. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a działania public relations – agencji Komunikacja Plus PR.
Jesienna kampania marki wiąże się z początkiem sezonu grzewczego oraz rosnącymi kosztami z nim związanymi. Głównymi urządzeniami komunikowanymi w ramach akcji są centrala sterująca TaHoma switch oraz termostaty i głowice termostatyczne. Ta pierwsza stanowi serce systemu, dzięki któremu można zarządzać pozostałymi produktami, a także łączyć je w personalizowane scenariusze i wygodniej nimi zarządzać. Przekaz kampanii koncentruje się na możliwości cieszenia się komfortem i ciepłem w domowym zaciszu, co może iść w parze z niższymi rachunkami na ogrzewanie.
Fot. Somfy
– Okres jesienno-zimowy to czas, gdy rzadziej wychodzimy na spotkania na świeżym powietrzu i długie wieczory najczęściej spędzamy w domu. Ważne jest, by czuć się w nim komfortowo, a bez odpowiedniej temperatury nie będzie to możliwe. Dlatego w naszej nowej kampanii chcemy pokazać, jakie możliwości dają smart urządzenia do sterowania ogrzewaniem. Termostaty i głowice pozwalają na łatwe, a zarazem precyzyjne ustawienie optymalnej dla domowników temperatury. Produkty pomagają nam również zaoszczędzić. Z łatwością można bowiem zdalnie zmniejszyć ustawienia termostatu, gdy nie ma nas w domu, a podkręcić je np. na godzinę przed powrotem z pracy. Dzięki temu domownicy wrócą do ciepłego mieszkania, a w czasie nieobecności nie będą niepotrzebnie zużywać energii – mówi Maciej Gąszczak, product manager w Somfy Polska.
REKLAMA:
Nowe zastosowanie TaHoma switch
W ramach kampanii przedstawiany jest efektywniejszy sposób zarządzania ogrzewaniem domu za pomocą centrali TaHoma switch, do której zostały dodane predefiniowane scenariusze. Program pozwala na zaprogramowanie m.in. ustawienia osłon zewnętrznych w zależności od pory dnia i nasłonecznienia elewacji, na której się znajdują. Dzięki temu rozwiązaniu osłony będą otwierać się wraz z pierwszymi promieniami słońca, przez co pomieszczenie zaabsorbuje więcej ciepła. Będą się również zamykać automatycznie, np. 4 godziny przed zmierzchem, by jak najdłużej utrzymać temperaturę we wnętrzu. Każdy użytkownik może dowolnie modyfikować scenariusze, by dostosować je do swoich potrzeb i warunków nasłonecznienia, w jakich mieszka.Kampania reklamowa potrwa do 30.10.2022 roku, a działania online do 20.11.2022r. Spot telewizyjny jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych w Polsce. Kampania wsparta jest również działaniami PR. Za koncept kreatywny i realizację spotów reklamowych odpowiada Agencja Warszawa. Planowanie mediów online i offline powierzono domowi mediowemu Wavemaker, a działania public relations – agencji Komunikacja Plus PR.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Somfy