Od kilku tygodni partnerzy handlowi i pracownicy firmy Krispol, czołowego producenta bram, okien i rolet, korzystają z systemu informatycznego CANTOR. To wiodące europejskie oprogramowanie służące do zarządzania sprzedażą i produkcją stolarki. Krispol wprowadził ten program jako pierwszy producent w Polsce.
fot. KrispolObecnie CANTOR jest wykorzystywany w Krispolu do zarządzania procesami zamówień, produkcji i sprzedaży stolarki PVC. Kolejne produkty firmy zostaną nim objęte jeszcze w tym roku.
Najważniejsze cechy tego programu to wysoka funkcjonalność i intuicyjna obsługa. Jego wprowadzenie oznacza dla naszych partnerów znaczne ułatwienie codziennej pracy i oszczędność czasu. - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie Krispol. – Na zachodzie CANTOR jest standardem. To rozwiązanie stosowane m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie i Australii. Cieszę się, że możemy zaoferować go naszym partnerom jako pierwsza firma w Polsce.
Program zapewnia kompleksowe wsparcie klienta. Pełni rolę bazy wiedzy o produktach, zawierającej wszelkie dostępne opcje i dodatki, wraz z ich szczegółowymi opisami, zdjęciami i rysunkami. Użytkownik ma w nim również dostęp do instrukcji obsługi i montażu produktów.
Zakończenie pierwszego etapu wdrożenia systemu zostało uroczyście podsumowane przez cały zespół zaangażowany w projekt. Teraz stoi przed nim kolejne wyzwanie - prace nad włączeniem do systemu wszystkich pozostałych produktów marki Krispol jeszcze w tym roku.
Najważniejsze cechy tego programu to wysoka funkcjonalność i intuicyjna obsługa. Jego wprowadzenie oznacza dla naszych partnerów znaczne ułatwienie codziennej pracy i oszczędność czasu. - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży w firmie Krispol. – Na zachodzie CANTOR jest standardem. To rozwiązanie stosowane m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie i Australii. Cieszę się, że możemy zaoferować go naszym partnerom jako pierwsza firma w Polsce.
REKLAMA:
Program zapewnia kompleksowe wsparcie klienta. Pełni rolę bazy wiedzy o produktach, zawierającej wszelkie dostępne opcje i dodatki, wraz z ich szczegółowymi opisami, zdjęciami i rysunkami. Użytkownik ma w nim również dostęp do instrukcji obsługi i montażu produktów.
Zakończenie pierwszego etapu wdrożenia systemu zostało uroczyście podsumowane przez cały zespół zaangażowany w projekt. Teraz stoi przed nim kolejne wyzwanie - prace nad włączeniem do systemu wszystkich pozostałych produktów marki Krispol jeszcze w tym roku.
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Krispol