Klient, który pojawia się w salonie dystrybutora okien powinien „zachować czujność” i zwrócić uwagę na kilka ważnych „drobiazgów”. Czym powinien zainteresować się inwestor kupujący okna, podpowiada przedstawiciel firmy produkującej profile okienne PVC.
Karol Mosakowski, Kierownik Działu Marketingu i Reklamy z firmy Salamander Window & Door Systems S.A.Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na jakość obsługi, wygląd salonu i sposób prowadzenia rozmowy przez sprzedawcę – podpowiada Karol Mosakowski, Kierownik Działu Marketingu i Reklamy z firmy Salamander Window & Door Systems S.A.
– Ważne są chociażby pytania zadawane klientowi oraz wiedza personelu o produkcie. Okno jest tego typu produktem, że sprzedawca powinien być bardziej doradcą niż ekspedientem. Warto również zasięgnąć wcześniej opinii zarówno o punkcie dealerskim, jak i o producencie, którego dealer reprezentuje. Chociażby jak długo owa firma istnieje na rynku. Oczywiście nie oznacza to, że „młoda firma” nie może wyprodukować dobrych okien, albo, że źle nas obsłuży. Jednak w przypadku firm długo istniejących na rynku, opinie innych użytkowników warto wziąć pod uwagę. Ktoś może powiedzieć, że te, jakie znajdujemy w internecie, czy też w kontakcie z innymi osobami, często są krzywdzące... Takie zagrożenie oczywiście istnieje, jednak mówi się, że w każdej plotce jest ziarno prawdy. Podobne obawy miał przecież rynek lekarzy. Portal znanylekarz.pl, na którym znajdujemy opinie dotyczące lekarzy specjalistów, przez długi czas nie budził entuzjazmu środowiska. Lekarze wzbraniali się przed tego typu weryfikacją. Natomiast obecnie jest to portal, który szybko zyskuje na popularności i wiele placówek świadczących usługi medyczne stara się, aby na tej stronie się znaleźć. Chciałbym żeby ten sam proces dotyczył punktów sprzedających okna, ponieważ taka weryfikacja naszemu środowisku na pewno jest potrzebna.
– Ważne są chociażby pytania zadawane klientowi oraz wiedza personelu o produkcie. Okno jest tego typu produktem, że sprzedawca powinien być bardziej doradcą niż ekspedientem. Warto również zasięgnąć wcześniej opinii zarówno o punkcie dealerskim, jak i o producencie, którego dealer reprezentuje. Chociażby jak długo owa firma istnieje na rynku. Oczywiście nie oznacza to, że „młoda firma” nie może wyprodukować dobrych okien, albo, że źle nas obsłuży. Jednak w przypadku firm długo istniejących na rynku, opinie innych użytkowników warto wziąć pod uwagę. Ktoś może powiedzieć, że te, jakie znajdujemy w internecie, czy też w kontakcie z innymi osobami, często są krzywdzące... Takie zagrożenie oczywiście istnieje, jednak mówi się, że w każdej plotce jest ziarno prawdy. Podobne obawy miał przecież rynek lekarzy. Portal znanylekarz.pl, na którym znajdujemy opinie dotyczące lekarzy specjalistów, przez długi czas nie budził entuzjazmu środowiska. Lekarze wzbraniali się przed tego typu weryfikacją. Natomiast obecnie jest to portal, który szybko zyskuje na popularności i wiele placówek świadczących usługi medyczne stara się, aby na tej stronie się znaleźć. Chciałbym żeby ten sam proces dotyczył punktów sprzedających okna, ponieważ taka weryfikacja naszemu środowisku na pewno jest potrzebna.
REKLAMA:
REKLAMA:
REKLAMA:
Źródło: Obud.pl